Reis nummer twee! - Reisverslagen van Marie-Louise Zieleman - WaarBenJij.nu Reis nummer twee! - Reisverslagen van Marie-Louise Zieleman - WaarBenJij.nu
Reis nummer twee!

Ter ere van Saskia en Niek's (de ouders van Edwin) 35-jarige huwelijksjubileum, gaan we voor 14 dagen naar Aruba. Met 'we' bedoel ik Edwin, zijn broertje Remco met zijn vriendin Elsbeth, Saskia en Niek.. en ik! Suzanne, de zus van Edwin, woont sinds 5 jaar op Aruba, vandaar de vakantiebestemming.
Na 14 dagen gaat het gezelschap weer terug naar Nederland, zonder Edwin en mij. Wij gaan door naar Zuid-Amerika, waar we samen en los van elkaar het werelddeel willen verkennen.
Zelf wil ik graag Venezuela, Colombia, Ecuador, Peru en Bolivia zien! Volgens de Lonely Planet, internet en ervaren reizigers zijn dit de meest goedkope landen, die daarnaast ook relatief het veiligst zijn. Ik ben gebonden aan een (beperkt budget), maar ik wil toch zo'n 3 tot 4 maanden rondreizen. Dat wordt (weer) lekker droog brood knabbelen!

Recente Reisverslagen:

19 Maart 2014

Aruba, Colombia en Ecuador
Marie-Louise

Actief sinds 03 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6720

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 31 December 2014

Reis nummer twee!

Landen bezocht: